class4

TRX cross

TRX to rodzaj lonży (pasów) w kształcie litery Y, wykonanych z bardzo wytrzymałych taśm polimerowych - pozwalających na kompletny, zaawansowany trening, mięśnie pracują pokonując siłę grawitacji i dźwigając ciężar ciała ćwiczącego.
TRX Cross - wytrzymałościowo-siłowe zajęcia, których głównym założeniem jest poprawienie ogólnej sprawności poprzez doskonalenie cech motorycznych.
Trening z wykorzystaniem taśm TRX, które angażują praktycznie wszystkie grupy mięśniowe, zwłaszcza mięśnie brzucha i lędźwi. Stopień trudności zależy od kąta nachylenia ciała względem podłoża, każde ćwiczenie możesz dostosować do swoich aktualnych możliwości i wykonywać je w bezpieczny sposób.

 

 

➡ CO TO JEST TRENING CROSS DLA POCZĄTKUJĄCYCH?
1. To trening wprowadzający do zajęć cross.Podczas spotkań przygotujesz organizm i zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci rozpocząć treningi w bezpieczny i efektywny sposób
2. Treningi dopasowane do potrzeb grupy.

 

➡ CO ZYSKASZ BIORĄC UDZIAŁ W Crossie dla początkujących?
1. Nauczysz się wykonywania podstawowych ćwiczeń oraz odpowiedniej techniki.
2. Przygotujesz się do treningu o wyższej intensywności. Dowiesz się jak ćwiczyć bezpiecznie i efektywnie.
3. Określisz swoje cele treningowe i dowiesz się jak je realizować.

✅ DLA KOGO?
Dla wszystkich osób, które chcą rozpocząć przygodę z treningiem Cross! Do zajęć MOŻE PRZYSTĄPIĆ KAŻDY! Jeśli obawiasz się, że jesteś słabo przygotowany fizycznie aby zacząć trenować Cross dla początkujących będzie świetnym rozwiązaniem, żeby nabyć podstawowe umiejętności a następnie z łatwością rozpocząć treningi w klubie.
Jeśli twoja przygoda ze sportem dopiero się zaczyna to trafiłeś w idealne miejsce!
Trening jest też odpowiedni dla osób, które chcą wrócić do treningu Cross po dłuższej przerwie lub które ćwiczą regularnie ale z użyciem innej metody treningowej.


 
 

Style Selector

Layout Style

Predefined Colors

Background Image